Året som gått - Del 1.

Under en tid framöver tänkte jag skriva om 2009, året som gått. Jag vill ta upp minnen, viktiga händelser och mina resonemang kring dem. Allt detta kommer helt spontant och har knappast någon planering bakom sig.

Januari 2009.
Jag vet inte riktigt vad jag kan säga. Hände inte så värst mycket, vad jag kan minnas. Jag, Mattias, Eric och CO. festade en hel del, känns det som. Jag borde kanske kolla upp bilder.

Vad jag fyndade var ett par festbilder från KB. Tyvärr är min brors dator sämre än min och det går absolut inte att kopiera eller klistra in, vilket är mäkta enerverande.

Planerna för Roskilde blommade upp också. Jag hade fått 10 000 strax innan nyår, vilket räddade planerna totalt. Väntade fortfarande på att de andra skulle ta sig i kragen och komma loss. Redan i Januari var jag redo att köpa biljett.

Hursomhelst.
Finns inte särskilt mycket att skriva om Januari. Starten på åren brukar inte vara särskilt intressanta. I Januari brukar man mest komma underfund med vad man borde göra annorlunda eller sluta göra helt från föregående år. Vad det var jag skulle göra annorlunda kan jag inte minnas alls.

Nyårslöftet inför 2009 var som vanligt:
"Få ett lika bra år som förra, om inte bättre."
Jag hade ingen aning om vad jag var på väg att ge mig in i.

0 kommentarer: