Året som gått - Del 2

Under en tid framöver tänkte jag skriva om 2009, året som gått. Jag vill ta upp minnen, viktiga händelser och mina resonemang kring dem. Allt detta kommer helt spontant och har knappast någon planering bakom sig.

Februari 2009.
Välkommen till Februari. Det hände ganska mycket denna månaden, vill jag minnas. Jag listar, det är roligast så.
*Kom i kontakt med personer jag kommer att tacka tusen gånger under mitt liv.
*Ett ljus i mörkret tändes - Mycket hopp i vardagen.
*Mitt diktande började ta sin början.
*Min musiksmak uppdaterades.
*The Jangletones spelade i Lund och Victor blev avstängd från Ungdomsgården.
*Fortsatte festa helg ut och helg in.
*Fortsatte vara arbetslös.

Allt kanske är en soppa för er som läser, men jag förstår precis vad som står på och mellan raderna.

Jag borde seriöst planera lite mer inför dessa inläggen, men februari var också så jävla längesedan att jag nästan vill dö.

0 kommentarer: