Mitt onödiga liv utan Facebook

Jag måste bekänna en sak. Jag tror inte mitt liv blir varken bättre eller sämre utan Facebook, faktiskt. Jag hittar bara andra hemsidor att sitta och dödbrowsa. Tråkigare sidor, faktiskt. Hemsidor som gör en dummare än smartare. Mest Aftonbladet.se, liveleak.com och bilddagboken.se. Hurra...

Fast så har jag läst en del bloggar också. Bland annat Korean Rum Diary - som finns länkad till höger - där jag hittade en intressant tidning till alla Beat-inspirerade. Det bästa är att den finns gratis på nätet här! Rekommenderar berättelsen på sida 34.

Dessutom vill jag tipsa om en annan blogg. Jag ger er 365 Sociala Situationer. Det är en av de bättre bloggarna jag läser. Favoritinslag: Talkin Bout My Generation-inläggen.

Läser ni några bloggar ni tror hade intresserat mig? Ge mig en länk i kommentarfältet. :*

Hursomhelst.
Ja, jag vet inte när jag loggar in på Facebook igen. Kanske efter helgen, vi får se. Däremot tänker jag se över all data som finns om mig där, kanske ta bort viss information som jag inte känner för att dela med mig av. Jag menar, varför ska jag när de flesta av mina facebookvänner faktiskt känner mig?