Jag kan svära på att det var ett år sedan

Lovet börjar lida mot sitt slut. Faktum är att detta är sista dagen, söndagen den 28:e februari.

Ursäkta mig... Jag var tvungen att ringa Gustav när jag kom på vilket datum det är. Han svarade dock inte. Hursomhelst, han fyller år idag. 20 år. Jag kan svära på att det var ett år sedan jag lärde känna dig. Nästan ett år sedan, i alla fall. Eller så har vi känt varandra hela tiden. Jag har ingen aning för jag är så förvirrad. Lite mer än ett år sedan vi lärde känna varandra.

¨

Du fyller fan år idag, Gustav. Grattis! 20 bast. Minns du sist du fyllde år? Jag tror inte jag var där. Eller var jag det? Det blir det ändring på.
20 bast. Nu är det din tur att gå ur barndomen. Minns du hur jävla nere jag var på min 20-årsdag? Jag hoppas du får det helt tvärt om, en 20-årsdag där du får många presenter och mycket glädje och många kramar. Så, den här är till dig Gustav Malte Carlsson. Salut!



Jag kan svära på att det var ett år sedan jag gick ut på lov, för det känns så längesedan jag var i Svalöv sist. Måste säga att det har varit hur jävla skönt som helst och jag hade nästan velat ha ett år lov till.

Söndagen den 28:e februari 2010, dagen då jag såg tillbaka på ett av de ballaste loven någonsin. Och imorgon åker jag till Svalöv.

Men oroa dig inte, Malmö. Jag kommer hem snart igen.

0 kommentarer: