Att försova sig

Jag försov mig idag, igen. Fast det gör inget. Jag tycker det är skönt att försova sig och komma in i salen som agnostiker. Dessutom snubblar jag alltid på stolarna när jag ska sätta mig så att jag framstår som ett fån. Det gör inte heller något, för det är sådan jag är. Förvirrad, försovd och glad.

Jag försover mig ganska ofta. Ibland missar jag hela dagar, då brukar jag skylla på att jag har migrän. Egentligen har jag inte migrän, bara sena tider jag går och lägger mig på. Vill nästan tro att jag har haft det sedan tiden på Metropolis, när jag var tonåring. Har inte lagt mig innan 00:00 sedan dess.

Hursomhelst. Idag ska jag, Josef och ett par till i vår klass läsa på scen. Jag och Josef ska köra Hunter S. Thompson tema. Vi ska berätta om vår ankomst till Svalöv, har jag för mig. Vi har inte pratat så mycket om det, men det blir kul. Måste bara skriva ihop något häftigt också. Ska konsultera min kreativitet när vi har klart för oss vad som hända skall.

Och nu? Titta på inspirerande tal på .
Det är alltid lika kul.

OK
/JPGD

0 kommentarer: