Det är inne att skriva blogg

Mitt första inlägg i en blogg som till synes lär bli fylld av ord jag vräker ur mig, hipp som happ, med lite tanke och ännu mindre omsorg.

Det är sjukt inne att skriva blogg om sitt liv. Det har inte tilltalat mig särskilt mycket innan. Ett sätt att vara annorlunda på är nog ett av de största skälen.

Jag har lagt märke till hur häftigt det är att skriva blogg. Jag klickar runt lite på bilddagboken och då och då fångar en fjantig fjortis min uppmärksamhet uppe i "fokus". Ibland brukar de länka sin blogg där och jag vill ge ett (helt oplanerat) exempel.

---

http://louiseviktoriaborg.blogg.se/ skriver följande...

"helllloj bloggen .

idag ska jag vara med plugghästen amanda .
Men just nu sitter jag här vid datan och hon sitter
hemma och pluggar haha . Men snart ska jag till
amanda så ska vi typ baka kladdkaka och så (Y)
Men nu ska jag dra skriver mer sen pussssssss"

Den biten är följd av ett posat självporträtt i spegelmanér.


---

Jag vill också vara cool och skriva blogg om att jag just nu sitter vid min dator, pluggar och sen gå till min vän och baka kladdkaka och så.

Men ja... Jag ska väl dra nu. Skriver mer sen.
PUUUUSSSSSSSSSS!!

Jag önskar att jag hade ett självporträtt i spegelmanér.

1 kommentarer:

Anonym sa...

haha yee. bra groddan.