Dario-Bal-Bana

Det är vad livet och allt som hör därtill är ibland.
Igår var jag arg och såg rött, idag är jag soft som ett gosedjur. Dario-bal-bana varje dag känns det som.

Det är ganska fint att kärlek verkligen kan vara alla sorters känslor, ett hopkok av allt man känner. Även om det är lite läskigt ibland att vissa känslor blir så starka att man blir arg eller ledsen eller glad eller fullkomligt förbryllad. Man får dock försöka se till att det inte går överstyr.

Okej, jag vet inte riktigt vad det är jag håller på att skriva om. Det är bara tankar som finns här just nu. Och tankar åker också i en slags Dario-Bal-Bana, upp och ner och fram och tillbaka och överallt.

Jag tror jag ska gå snart. Jag, Eric och Matilda har suttit här och tagit en tillbakablick på bilddagböcker. Varje gång det kom upp en bild på mig sa vi alla tre: "Shit vad du såg ut då..."

Och shit vad jag såg ut då.

Ut i regnet med kaffeandedräkt.
Arrivederci.

0 kommentarer: