När brodern köper läsk

Fan också. Han kom innan jag hann skriva någonting. Sen säger han att han ska ut för att hämta läsk. Och han ska cykla, så det är bäst jag skyndar mig.

0. Fredag. Lämnade Svalöv bakom mig. Lämnar Svalöv bakom mig i en vecka. Skönt. Påsklov. Damn it feels good to be a gangzta.

1. Fredag. Chill hemma hos Eric. Såg The Prestige, för min del en ny favoritfilm (lätt topp 10). Åt chipsstjärnor och drack Champis. Matilda och Sara var också där. Mattias spelade på Retro, jag orkade inte gå och titta.

2. Lördag. Tittade förbi hos Gustav på hans jobb, sedan fikade vi med hans kollega Paul. Vi fikade alltså på Fridis jobb, Café Kungsgatan. Bästa fiket i stan, faktiskt.

3. Lördag. Frida hade FF. Earth Hour, drama och glädje. Behöver inte förklara vidare.

4. Söndag. Fotograferades till Fridas projektarbete. Gustav hade lånat med sig kamerautrustning från sitt jobb. Riktigt nice bilder. (JAG VILL HA DEM, BARA SÅ NI VET. KAN JAG FÅ? SKA ANVÄNDA DEM TILL MITT FRAMTIDA CV!)

5. Imorgon är det Måndag och sen följer resten av dagarna. I'll keep me updated.

Idag får ni en bild också. Tack Matilda för du är tillbaka som fotograf (säger vi).



Ni kan ha de bra.

1 kommentarer:

matilda sa...

det ska bli många groddanfoton i vår.